Mazda přivezla do Frankfurtu show car MX-5 Superlight Version

Mazda přivezla do Frankfurtu show car MX-5 Superlight Version

MX-5 Superlight Version – Když méně znamená více

Na oslavu dvaceti úspěšných let roadsteru MX-5 vytvořila Mazda pro letošní mezinárodní autosalon ve Frankfurtu nad Mohanem speciální výstavní verzi MX-5 Superlight Version. Vůz samozřejmě vychází ze sériového provedení třetí generace MX-5, představuje však radikální evoluci původního vzorce, vzrušující návrat k samotným kořenům radosti z jízdy automobilem. Poskytuje ještě intenzivnější pocit souznění řidiče se svým vozem, ještě podmanivější jízdní vlastnosti a ještě lepší spotřebu paliva. Stejně jako úplně první MX-5, která v roce 1989 znamenala znovuzrození klasického roadsteru, i MX-5 Superlight Version dává vzpomenout na slavné sportovní vozy minulosti. Její design je futuristický a retro zároveň. Radikální sportovní vzhled bez čelního okna, agilní zážehový motor MZR 1,8 l a dynamicky naladěný podvozek představují záruku skutečně sportovních zážitků za volantem.

Mazda CX-7 2009 – Hospodárný vznětový motor pro Evropu

Zdokonalená verze sportovního crossoveru CX-7 získává modernější design, který ještě více zdůrazňuje prémiovou identitu vozu, a nové technologie, díky nimž se stává ještě hospodárnější a šetrnější k životnímu prostředí. Novinkou v paletě pohonných jednotek je vznětový agregát MZR-CD 2,2 l s přímým vstřikováním paliva a systémem čištění spalin SCR (výkon 127 kW, točivý moment 400 Nm, spotřeba paliva 7,5 l/100 km, CO2 199 g/km). V nabídce nicméně zůstává rovněž obdivovaný přeplňovaný motor MZR 2,3 l DISI (191 kW, 380 Nm). Dalšími novinkami faceliftovaného modelu CX-7 jsou kompaktní navigační systém s obrazovkou o vysokém rozlišení, nový systém monitorování mrtvých úhlů nebo signalizace prudkého brzdění. Dílčí úpravy podvozku a řízení si kladou za cíl ještě více zlepšit ovladatelnost a jízdní vlastnosti vozu. Samozřejmě nechybí ani systém pohonu všech kol s funkcí automatického přerozdělování točivého momentu, který zajišťuje optimální trakci na každém povrchu.