Zájemci o Mazdu CX-7 si mohou ode dneška vůz objednat

Zájemci o Mazdu CX-7 si mohou ode dneška vůz objednat

Mazda CX-7 – ideální spojení sportovního vozu a SUV – byla poprvé představena na mezinárodním autosalonu v Los Angeles v roce 2006. Důkladnější seznámení a první představení pro evropský trh následovalo na podzim loňského roku při autosalonu v Paříži. Vůz se vyznačuje ladnými, ale robustními liniemi a za jeho uhlazenou fasádou se skrývá brutální přeplňovaný zážehový motor MZR 2,3 l DISI o výkonu 260 koní – známý z modelů Mazda6 a Mazda3 MPS. Standardně se nabízí s manuální šestistupňovou převodovkou.

Mazda CX-7 je k mání ve třech stupních výbavy: Challenge, Revolution a nejvyšší Revolution High. Jako už tradičně u vozů Mazda – i „nejnižší“ výbava je opravdu bohatá. Za 785.900,- Kč vč. DPH dostanete vůz se šesti airbagy, všemi bezpečnostními systémy vč. systému řízení jízdní stability (DSC) a protiprokluzového systému (TCS). Vůz má litá kola, boční směrová světla integrovaná ve zpětných zrcátkách, elektricky nastavitelná a vyhřívaná zpětná zrcátka, jednodotykové elektrické ovládání všech oken, automatickou aktivaci světlometů, ovládání audiosystému na volantu, tempomat, kůží obšitý volant, hlavici řadicí páky a hlavici ruční brzdy nebo automatickou klimatizaci. Výbava Revolution za 859.900,- Kč přidává mimo jiné automatické nastavení reflektorů, xenonové světlomety s ostřikovači, přední mlhové světlomety nebo kožené čalounění. Jediným, ale luxusním, přídavkem nejvyšší výbavy Revolution High (882.900,- Kč) je skleněné elektrické střešní okno.

Stejně jako všechny ostatní vozy značky Mazda se i CX-7 vyrábí v Japonsku a první vozy budou do České republiky dodány už na podzim tohoto roku. Mazda připravila pro zájemce o vůz, nebo prostě pro ty, kteří jsou na něj opravdu zvědaví a fotografie jim nestačí, speciální webové stránky. Na http://www.newmazdacx-7.com/default/cs-CZ lze vůz doslova virtuálně „prolézt“. Zájemce si jej může prohlédnout ze všech stran, zjistit o něm veškeré detaily včetně technických specifikací, pustit si video z jednoho z autosalonů nebo si třeba jen objednat brožuru. Nejzajímavější finesou této webové prezentace je ale možnost si auto online objednat. Přímo na stránce lze auto naspecifikovat, odeslat požadavek na nejbližšího dealera a pak už jen zajít k dealerovi potvrdit objednávku.