Autorizovaný servis Mazda

Lepší péče, vyšší hodnota, více potěšení. Může někdo milovat vaši Mazdu tak jako vy? Ano, my! Je pro nás samozřejmostí, že vaší Mazdě poskytneme nejlepší možný servis. Abychom tuto úlohu splnili, jsou naši technici speciálně školeni výrobcem vozidel Mazda. Vždy používáme vysoce kvalitní díly a poskytujeme na ně záruku. Výsledkem naší snahy je vyšší spolehlivost, bezpečnost, hodnota vozidla, a především neopakovatelné potěšení z jízdy.

Výhody pro vás

Bude-li vaše Mazda potřebovat servis, obraťte se jednoduše na nás. V rámci služeb autorizovaného servisu Mazda vám poskytneme originální servis i náhradní díly Mazda.

Jsme připraveni nabídnout Vám pro Vaši Mazdu nejlepší možný servis. Proto jsou naši technici školeni přímo Mazdou, proto používáme díly vysoké kvality a proto nabízíme záruky na všechny použité díly. Při servisních úkonech vykonávaných na vašem vozidle značky Mazda používáme výhradně náhradní díly a příslušenství, které splňují stejné kvalitativní požadavky, jako vaše vozidlo Mazda. Všechny náhradní díly plní perfektně svůj účel a starají se o další bezporuchový provoz vozidla.

A jaký je výsledek? Zůstanou zachovány původní charakteristiky brzd, ovládání i jízdní vlastnosti vaší Mazdy. Stejně tak budou splněny emisní limity a všechny požadavky, vyžadované při technické kontrole vozidla. Zvýšená spolehlivost už tak nejspolehlivějších aut své třídy, větší bezpečnost, maximální hodnota při prodeji vozu a skutečný požitek z řízení.

Záruka na náhradní díly trvá 24 měsíců od jejich montáže. Na akumulátory se vztahuje záruka 36 měsíců.

Společnost Mazda zavedla u autorizovaných prodejců značky program Mazda Fair Service. Tento program jednoduše znamená cenovou výhodu na určité náhradní díly u autorizovaných opravců Mazda. Majitelé vozů Mazda, které jsou starší než tři roky mají tak nyní možnost zvýhodněných podmínek na servis v zázemí autorizovaného servisu Mazda. Dobrý technický stav je rozhodně základem bezproblémového provozu každého vozidla. V konečném důsledku také zvyšuje jeho hodnotu při dalším prodeji. Kvalitní servis by neměl být podceňován ani u starších vozidel. Autorizovaný servis pro takové vozidlo znamená zázemí s kvalifikovanými a proškolenými mechaniky, nejnovější diagnostiku, ověřené postupy a použití kvalitních originálních náhradních dílů. Samozřejmě také poskytnutí záruk na servisní úkony a právě použité díly. Čím je přitom vůz starší, tím vyšší je cenová výhoda pro originální servisní a údržbové díly. Mezi takové díly patří například alternátory, startéry, stěrače a stírátka, brzdové destičky a obložení, brzdové kotouče a bubny, baterie, žárovky, katalyzátory, spojky a spojkové díly, tlumiče odpružení, vodní pumpy, tlumiče výfuku, chladiče a hadice nebo vzduchové a olejové filtry. Každá prohlídka vozu v autorizovaném servisu se zapisuje do tzv. Elektronické servisní knížky, která perfektně mapuje servisní historii vozu a činí ji transparentní. Při takto zaznamenané prohlídce v autorizovaném servisu se pak navíc do další předepsané prohlídky prodlužuje asistenční služba Mazda Assistance.

Koupí nového vozu nebo provedením pravidelné roční výrobcem předepsané prohlídky Vám po registraci MES autorizovaným prodejcem nebo autorizovaným servisem vzniká nárok na asistenční služby poskytované v celé Evropě v rámci programu Mazda Europe Service, a to na dalších 12 měsíců. Tato služba je výlučně určena pro nová vozidla registrovaná v České republice. U dovezených vozidel se služba řídí pravidly platnými v zemi původu. O podrobnostech a podmínkách programu se informujte u našich servisních techniků.

Systém Elektronické servisní knížky Mazda (ESK) poskytuje vyšší zabezpečení proti padělání servisních dokladů a manipulaci s počítadlem ujetých kilometrů. ESK zjednodušuje evidenci záznamů o vykonaných servisních úkonech na daném vozidle. Elektronická servisní knížka nahrazuje tradiční papírovou verzi, je uložena v centrální databázi a bezpečně, neměnitelně a přehledně dokládá historii vozidla.